Aktivitetskoordinator til Plejehjemmet Benediktehjemmet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Benediktehjemmet søger en aktivitetskoordinator til at skabe liv og glæde for vores beboer og borgere -både i vores Daghjem og Plejehjem. 

Om jobbet

Vores Daghjem er et tilbud til borgere i Fredensborg, med stærkt nedsat fysisk, psykisk og/eller social funktionsevne, der har behov for støtte til at kunne deltage i socialt samvær, aktiviteter og træning. Stillingen er ny, og du kan derfor være med til at præge din hverdag og arbejdsopgaver. Du skal være med til at koordinere aktiviteter og arrangere begivenheder på tværs i huset samt stå for kontakten og koordineringen af husets frivillige. Stillingen er på 30-35 timer ugentligt mandag-fredag og fri i weekenden.  Mødetiderne er som udgangspunkt indenfor tidsrummet 08.00-16.00, men der kan være dage hvor det giver mening, at du møder udenfor dette tidsrum. 

Primære arbejdsopgaver 

Stillingen er ny, og du kan derfor være med at præge dine arbejdsopgaver. En dag for vores aktivitetskoordinator kunne for eksempel se sådan her ud: Du er med til fagligt at vurdere og planlægge dagen og ressourcerne i Daghjemmet den pågældende dag. Du har overblikket over aktiviteter i huset og hvilke af vores beboer der kunne have gavn af at deltage. Du er tovholder på arrangementer, og har du gode ideer til aktiviteter og arrangementer, formår du selv at omdanne ideer til handling. Du kommer til at være aktivitetskoordinator for vores medarbejdere i Daghjemmet, Aktiviteten og Plejehjem. Vi forventer, du er fleksibel, og hjælper til hvor der er behov. Benediktehjemmet er ét hus, og der vil derfor være dage, hvor det kan give mening, at du er en del af plejen i plejehjemmet. 

Kandidatens faglige og personlige kompetencer 
  • Du er god til at samarbejde på tværs af faggrupper
  • Du formår at samle folk og skabe gode og trygge rammer for socialt samvær. 
  • Du har et godt overblik og er god til at skabe struktur 
  • Du er kreativ og kan omdanne ide til handling 
  • Du har en sundhedsfaglig baggrund og kan vurdere og bedømme vores beboeres behov 
  • Du kommunikerer godt både skriftligt og mundtligt 

 

Vi tilbyder
  • Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens 
  • Mulighed for indflydelse på egne arbejdstider 
  • Tæt samarbejde med ledelsen, medarbejdere og frivillige
  • En spændende hverdag med mulighed for selv at påvirke din stilling og hverdag med mulighed for at præge din stilling og arbejdsopgaver

 

Lyder det som noget for dig? 

Hvis du er blevet nysgerrig kan du læse mere om vores Daghjem Her. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Afdelingsleder Louise Mertins 41906425, for en uforpligtende snak eller komme forbi til en kop kaffe. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt eller senest d. 1/5-2024 

Vi afholder ansættelsessamtaler d. 21/3 fra klokken 12-16 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Fredensborg Kommune, Benediktevej 30, 3480 Fredensborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet