Bliv en del af skattemyndighederne og hjælp mindre erhvervsdrivende med deres årsopgørelser

dato

Har du lyst til at være med til at sikre, at mindre selvstændigt erhvervsdrivende får en korrekt årsopgørelse? Har du samtidig lyst til at blive en del af en myndighed, som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund? Så ser vi frem til at høre fra dig.

Spændende opgaver
Vi søger en ny kollega til vores visiteringsteam i ”Erhvervsvirksomheder 3”. Dine opgaver vil fx bestå i at indberette ændringer som den selvstændige erhvervsdrivende ikke indberetter via TastSelv, sagsbehandle og gennemføre afgørelser, oprette sager i sagspools, samt visitere henvendelser fremsendt af den selvstændige erhvervsdrivende.

Holdspiller med stor faglighed
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men det er en fordel, hvis du har en skattemæssig baggrund, eller er villig til at tage en uddannelse inden for området. Vigtigst er dog, at du har lyst til og interesse for at engagere dig i de mange facetter og udfordringer, som arbejdet giver.

Det vil være fordelagtigt, hvis du har kendskab til beskatning af selvstændigt erhvervsdrivende, herunder skal du kunne lide at arbejde med ensartede opgaver, som dog alligevel er forskellige.

Vi forventer, at du:

  • kan tænke i helheder
  • ikke lader dig afskrække af store sagsmængder
  • kan prioritere dine arbejdsopgaver
  • har gode samarbejdsevner og gerne deler din viden med andre
  • kan udtrykke dig klart og præcist i både skrift og tale
  • kan gå i dialog med skatteyderen og interne interessenter.
Vi tilbyder

  • oplæringsansvarlig/mentor i den første tid
  • kollegaer, der samlet har en bred faglig viden og som er klar til at lære fra sig
  • et arbejdsmiljø præget af trivsel, tillid og ansvarlighed
  • selvstændig planlægning af din arbejdsdag
  • kompetenceudvikling og relevant efteruddannelse
  • rammer, der tager hensyn til både arbejds- og familieliv.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer elektronisk via linket ”Søg stillingen”. Vi skal have din ansøgning senest søndag d. 5. januar 2025.

Samtaler er planlagt til uge 2 og 3, hvor der kan indgå en case. Der kan evt. blive tale om at gennemføre en person- og logikanalyse i forbindelse med ansættelsesforløbet. Tiltrædelse er primo marts 2025 eller efter aftale.

Forud for ansættelsen indhenter vi referencer og straffeattest.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dennis Enghave på hverdage i tidsrummet 12.00 – 14.00 på telefon 7237 1601, og mail: Dennis.Enghave@SKTST.DK.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelsesområdet vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Fredensborg, Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/bb9d0991-a139-4d91-8e45-2c1c3fb88a41

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet