BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Har du lyst til at sætte dit præg i en spændende virksomhed med højt til loftet, hvor du som Financial Controller vil være ansvarlig for regnskabsfunktionen? Besidder du stærke kompetencer inden for rapportering og controlling og trives du med at have ansvar? Så er denne stilling som Financial Controller hos TF-Technologies lige noget for dig.
Hos TF-Technologies bliver du som Financial Controller ansvarlig for virksomhedens økonomistyring i den danske afdeling, hvor du vil få en bred vifte af arbejdsopgaver, herunder rapportering, controlling og ERP-implementering. Som Financial Controller bliver du en del af regnskabsafdelingen bestående af dig og en Bogholder, hvor du vil referere til virksomhedens CEO. Derudover bliver du en del af et positivt og støttende arbejdsmiljø, hvilket blandt andet afspejles i en generel høj anciennitet blandt medarbejderne i virksomheden. Stillingen er nyoprettet, hvorfor du vil få mulighed for at sætte dit præg på stillingen og påvirke arbejdsgange og processer.
Stillingen er på 37 timer.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver:
- Controlling
- Rapportering
- Analyser
- KPI-udarbejdelse
- ERP-implementering
- Årsregnskab
- Kontakt til revisor og bank
- Ad-hoc
TF-Technologies blev grundlagt i 1979 og er en familieejet virksomhed, som fornyeligt er blevet opkøbt af det verdensomspændende konglomerat Fayat Group, som har en bred berøringsflade inden for byggeindustrien. TF-Technologies udvikler produkter, der optimerer vejbelægning heraf elektronik og styringsenheder til opbygning af veje. Som Financial Controller ved TF-Technologies vil du få din daglige arbejdsgang på det danske kontor i Fredensborg. I virksomheden lægges der stor vægt på professionalisme, høj faglighed og arbejdsglæde, og det er derfor væsentligt at du som person er engageret samt har et positivt og åbent mindset.
Du tilbydes
- 37 timer pr. uge
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage efter aftale
- Pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Parkeringsmuligheder
- Frokostordning
- Morgenmadsordning
- Sociale arrangementer
- Løn efter kvalifikationer
Som medarbejder er du initiativrig, engageret og kan tage ansvar. Du trives med at arbejde detaljeorienteret, analytisk, og du har et fokuseret arbejdsdrive. Derudover finder du det naturligt at tage selvstændigt ansvar for forskelligartede opgaver, som du er i stand til at navigere i samt prioritere. Slutteligt er det centralt, at du har gode kommunikationsevner og drives af at levere højt kvalitet.
IT-kompetencer
Solide IT-kompetencer.
Uddannelse og erfaring
Gerne HD-R eller lignede regnskabsuddannelse. Erfaring vægtes højere end uddannelse.
Sprog
Dansk og engelsk i skrift og tale.
Kontaktpersoner
Torben Jørgensen & Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=21e2fb4f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115792