Bliv vores nye finans controller og styrk vores økonomiske processer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye Finans Controller?

Om jobbet

Vi søger en dygtig og engageret Finans Controller til vores Finansafdeling. I denne stilling vil du spille en central rolle i at understøtte forretningsgangene i Finans og sikre, at virksomhedens finansielle status altid er korrekt afspejlet og afstemt i ERP-systemet. Du vil desuden medvirke til effektivisering, automatisering og digitalisering af arbejdsgange i Finans. Stillingen indebærer også ansvar for at udvikle og implementere økonomiske strategier, som understøtter virksomhedens overordnede mål.

Primære arbejdsopgaver
  • Udvikling af BI modeller
  • Dataanalyse og rapportering
  • Udvikling og implementering af KPI'er
  • Identificering af optimeringsmuligheder gennem dataanalyse
  • Udarbejdelse af finansielle prognoser
  • Månedsrapportering, herunder budgetopfølgning og forbedringsinitiativer
  • Årsafslutning og klargøring til revisor
  • Videreudvikling af virksomhedens ERP-løsning
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Daglig bogføring
  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Udarbejdelse af diverse afstemninger
  • Diverse ad hoc-opgaver
Om dig Faglige kvalifikationer
  • Relevant uddannelse inden for økonomi
  • Mindst 3 års praktisk erfaring fra en stilling som Bogholder/Finans Controller
  • Erfaring med ERP-systemet Dynamics 365 Business Central er en fordel, men ikke et krav
  • Har gode færdigheder i engelsk, både mundtlig og skriftlig
  • Har gode færdigheder indenfor Microsoft-pakken, herunder Excel, Word og PowerPoint
Personlige kvalifikationer
  • Godt overblik og arbejder systematisk og struktureret
  • Gode kommunikationsevner på alle niveauer – både internt og eksternt
  • Åben og nysgerrig efter nye måder at løse udfordringer på
  • Ansvarsbevidst og serviceminded
  • Initiativrig, vedholdende og selvstændig
Dit daglige samarbejde

Som Finans Controller vil du have en bred kontaktflade både internt og eksternt. Internt vil du samarbejde tæt med direktionen, ledergruppen samt Indkøb og Lager.

Praktisk information

Stillingen refererer til vores CFO, og du vil være placeret i vores Finansafdeling.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TRONEX A/S, Højvangen, 3480 Fredensborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124207

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet