Funktionsleder til Registrering og e-handel - Fredensborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du motivere dine medarbejdere og understøtte den fortsatte udvikling af arbejdsopgaverne? Kan du tænke i sammenhænge på tværs af skatteforvaltningen, og kan du hurtigt tilegne dig den nødvendige viden - også på specialområder? Kan du sætte medarbejdertrivsel højt på dagsordenen samtidig med, at du leverer høj effektivitet og produktion, og kan du løbende prioritere opgaver og ressourcer?

Så har du muligheden for at blive funktionsleder i en Erhvervsregistreringsenhed i Fredensborg.

Effektiv drift og forretningsinvolvering
Dit primære ansvar som funktionsleder er ledelse af medarbejderne og sikring af den daglige drift. Du sikrer fokus på og bidrager til stadig effektivisering af opgaver og processer, herunder også optimal brug af dine ressourcer i enheden. Du tilrettelægger og implementerer arbejdsprocesser og sørger for at holde fokus på dem. Du arbejder helhedsorienteret og samarbejder på tværs, så interessenter inddrages rettidigt.

Da Erhvervsregistreringen er en central del af næsten alle virksomhedsvendte processer, medfører jobbet involvering i mange interne og eksterne samarbejder, procesarbejder, revisionsbesøg samt daglige spørgsmål fra resten af skatteforvaltningen og fra eksterne interessenter.

Stærk faglig profil med fokus på ledelse
Du har en relevant ledelsesmæssig uddannelse. Det er en fordel, at du har ledelseserfaring, men det afgørende er, at du har interesse og talent for ledelse og har de rette personlige kvalifikationer.

Udover at kunne motivere medarbejderne skal du kunne kommunikere klart og tydeligt såvel i skrift som tale og medvirke aktivt til at kunne udløse medarbejdernes potentiale. Du har således fokus på at understøtte medarbejdernes faglige og personlige kompetenceudvikling. Du formår at skabe rammer og mål for dine medarbejdere og for opgavernes varetagelse.

Du er engageret i ledelsesopgaven og har en positiv tilgang til udfordringer og forandringer.

Det vil være en fordel, at du har dybere kendskab til skatte- og afgiftslovgivningen samt et solidt kendskab til forvaltningsloven og de generelle sagsbehandlingsregler. Du skal kunne fungere som troværdig faglig sparringspartner for dine medarbejdere og bidrage tværgående i skatteforvaltningens opgaveløsning.

Din enhed
RE 02 - Erhvervsregistrering består af 30 medarbejdere. Enhedens hovedopgaver er kontrol og kvalitetssikring af nye virksomheder, der skal registreres for skatte- og afgiftspligter, også kaldet materiel registreringskontrol. Herunder er fx registrering for punktafgifter samlet på landsplan i denne enhed. Hovedopgaver er desuden at forebygge restancer via sanktioner (kreditbegrænsning, krav om sikkerhedsstillelse, nægtelse af registrering) overfor potentielle skyldnere og dårlige betalere, samt konkursryttere.

Du refererer til underdirektøren for Registrering og e-handel, og du vil sammen med dine 7 lederkollegaer bidrage til den samlede strategi, udvikling og målopfyldelse i ledergruppen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning, CV og eksamensbeviser bedes sendt til via linket ”Søg stillingen” senest kl. 10:00 den 24. november 2023.

Hvis du i forvejen er tjenestemand og ansat internt i Skatteministeriet, skal du stile din ansøgning til Dronningen.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte underdirektør Mia E.B. Hansen på telefon 72 37 86 23.

Vi holder løbende første samtaler. Hvis du går videre, skal du afsætte tid til udfyldelse af en personprofilanalyse og en logiktest inden anden runde samtale, der afholdes i uge 49.

Der vil blive indhentet straffeattest inden ansættelse.

Tiltrædelse pr. 1. februar 2024 eller efter aftale.

Stillingen er klassificeret i lønramme 36 og forventes besat på overenskomstvilkår. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Fredensborg, Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938917

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet