BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, initiativrig og ansvarsbevidst med forståelse for håndtering af bl.a. køretøjer samt etablissement?
Så er du måske vores nye kollega.
Om os
Hærhjemmeværnsdistrikt Nordsjælland er en selvstændig operativ myndighed under Landsdelsregion Øst. Distriktet er en attraktiv arbejdsplads, hvor ansatte og frivillige i fællesskab løser vores primære opgaver som er at opstille og uddanne enheder til støtte Forsvaret, politiet og det øvrige beredskab.
Vi løser og koordinerer nationale militære operationer i distriktets ansvarsområde. Vi skal med få timers varsel kunne stille velorganiserede, veluddannede og veludrustede frivillige til løsning af militære, miljø-, politi- og redningsmæssige opgaver til støtte for beredskabet i Danmark.
Vi består af en fast stab på 13 civile og militære medarbejdere, en frivillig stab og seks kompagnier. Tilsammen udgør de frivillige ca. 400 engagerede mænd og kvinder. Derudover råder vi over totalforsvarsenheder, bestående af personel af reserven.
Vi er en aktiv arbejdsplads med plads til personlighed og udvikling. Vi værdsætter den enkeltes integritet og tror på at fællesskab, stabilitet og imødekommenhed er grundpiller, som giver en sund arbejdsplads. Vi lægger dermed vægt på et godt arbejdsmiljø, og det sociale samvær er vigtigt for os.
Om stillingen
Som ejendomsservicetekniker er det vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt samt, at du er en god kollega med en professionel og imødekommende indstilling. Du er altid klar til at tage fat på de mange forskelligartede opgaver.
Du er, på logistikchefens vegne, ansvarlig for forvaltning, daglig drift og vedligeholdelse af distriktets køretøjer og har yderligere ansvaret for tilsyn af bygninger og lokaler ved distriktet, herunder nøgleregnskab. Dertil kommer vartning og udlån af udstillingsmateriel samt støtte til distriktets uddannelsesmæssige aktiviteter.
Du har desuden den daglige dialog med Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse og brugerne angående forbedringer og ønsker.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant erhvervsfaglig uddannelse som ejendomsservicetekniker eller har erfaring med lignende opgaver fra en tidligere stilling.
Du har meget gerne erfaring med SAP, og MS Office pakken er et naturligt arbejdsværktøj for dig. Har du erfaring med anvendelse af dokumentstyringssystem, er det at foretrække.
Vi lægger desuden vægt på følgende færdigheder:
• Du er en god kollega internt og serviceminded over for kunder og samarbejdspartnere.
• Du er struktureret i din planlægning og kan håndtere flere samtidige opgaver.
• Du har gode samarbejdsevner.
• Du stræber efter at levere gode resultater.
• Du kan håndtere frihed under ansvar
Din vigtigste egenskab er evnen til at kunne tage initiativ således, at du kan forudse opgaver og udnytter rammerne for arbejdets udførsel og din tid bedst muligt. Du har sans for detaljen i udførelsen af opgaverne, har forståelse for god kundebehandling og du sætter en ære i at overholde deadlines.
Du har kørekort til kategori B og ønskeligt kategori C. Har du truckcertifikat samt ADR uddannelse vil det være at foretrække, men ikke et krav til stillingen.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du bliver ansat efter gældende organisationsaftale for Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).
Har du en uddannelse som ejendomsservicetekniker er basislønnen 26.081,55 kr. pr. måned. Er du ufaglært er basislønnen 23.637,96 kr. pr. måned.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte logistikchef kaptajn Anders Buus på telefon 4172 9730 eller e-mail: hdnsj-S4-01@mil.dk.
Du kan også kontakte chefen for distriktet oberstløjtnant Michael Toft Clausen på telefon 4172 9701 eller e-mail: hdnsj-ch@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Julie Cramer-Palmquist ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 7281 9370.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
Ansøgningsfristen er den 20. september 2023 og ansættelsessamtaler holdes kort tid herefter.
Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober eller efter aftale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM LANDSDELSREGION ØST
Landsdelsregion Øst er en selvstændig niveau III myndighed under Hjemmeværnskommandoen. Landsdelsregionen refererer operativt til Hærkommandoen.
Vi har fokus på Hjemmeværnets frivillige og nationale operationer. Vores geografiske ansvarsområde dækker hele Sjælland, Lolland-Falster og Bornholm.
Regionens primære opgave er at støtte Forsvaret samt løse og varetage Hjemmeværnets militære kerneopgaver. Vi koordinerer militære opgaver i regionens ansvarsområde og indgår som en af komponenterne i Totalforsvaret. Regionen har desuden ansvaret for det daglige og lokale samarbejde med de øvrige sektorer i samfundets beredskab, hvor politiet ofte er vores tætteste samarbejdspartner. Regionen har derfor et tæt samarbejde med Landsdelsregion Vest (Jylland og Fyn), Forsvarskommandoen, Politiet og øvrige myndigheder inden for samfundets samlede beredskab.
Regionsstaben har ca. 40 civile og militære medarbejdere og består af Operations-, Planlægnings- og Uddannelsessektionen (G3/5/6/7), Efterretningssektionen (G2), Informationsoperationssektionen (G9) og Logistiksektionen (G1/4/8).
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hærhjemmeværnsdistrikt Nordsjælland, Kratbjerg 340, 3480 Fredensborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185511&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5903221