Servicedesk medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Vi søger servicemindede servicedesk medarbejdere med flair for IT, til vores kunde ATP

Du vil modtage og besvare mange opkald i løbet af din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt at du er serviceminded og er god til at kommunikere via telefon. Da man sidder i et storrumskontor med meget aktivitet og telefonsamtaler på kryds og tværs, er det vigtigt, at man vil kunne trives i et miljø som dette.

Din primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Yde IT-support primært på telefon og pr. mail
  • Håndtering af indmeldte fejlsager
  • Ad hoc-opgaver

Det er helt afgørende, at du trives i et job, hvor du skal tale i telefon hver dag, og at du motiveres af at hjælpe kunder med deres tekniske problemer.

Din profil

I denne supportfunktion vil man tage kald fra en såkaldt bred linje. Det vil sige, at dine indgående kald vil være forskellige og ikke kun vedrørende en enkelt type problemstillinger. Det er derfor vigtigt, at du er god til at stille konkrete spørgsmål, hvor du hurtigt kommer ind til sagens kerne. Da opkaldene konstant varierer, forventes det ligeledes, at du er hurtig til at omstille dig og finde information/løsning på givne problemstillinger. Vi forventer derudover, at du har et udpræget servicegen, som skinner tydeligt igennem i din kundedialog.

Derudover ser vi meget gerne, at du:

  • Har et godt kendskab til kundebetjening via telefon og kan kommunikere med mange forskellige brugere på et let forståeligt dansk.
  • Har relevante supporttekniske kompetencer for eksempel via en uddannelsesmæssig baggrund eller fra erhvervserfaring - eventuel erfaring fra kundeservicestilling, hvor du har ydet teknisk support.
  • Har et grundlæggende servicegen og et godt humør.
  • Generelt god systemforståelse.

Som person ser vi gerne, at du:

  • Er proaktiv.
  • Er engageret og energisk i din tilgang til arbejdet.

Praktisk

  • Man vil skulle dække ind i en sommerferie periode, så hvorfor vi gerne ser at din ferie ligger planlagt senere på sommeren
  • Vikariatet vil have opstart 06.06.2023 og løber 3 måneder frem.
  • Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 8.00-16
  • Lønnen: Løn efter kvalifikationer

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobmail/vis?id=52257

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836993

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet